Szállítási és fizetési információk

Megrendelése esetén azonnali email-es visszaigazolást kap. Kérjük, ellenőrizze az ebben található adatok megfelelőségét, mert ez a legutolsó lehetőség a korrekcióra!

 

  1. Fizetési módok:

Utánvét:

Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. A GLS futárnál lehetősége van bankkártyával is fizetni. Az utánvét költsége 590 Ft.

Lehetőség van a csomagpontokon történő utánvétes fizetésre is. A csomagpontokon készpénzzel és kártyával is fizethető az utánvét, a csomagautomatákban csak kártyás fizetés lehetséges.

 

Átutalás:

Abban az esetben, ha átutalással fizet, a megrendelést követően díjbekérő számlát küldünk Önnek, mely tartalmazza az átutaláshoz szükséges információkat. Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles utalni.  Kérjük, hogy az utalás " Közlemény/megjegyzés" rovatába írja bele a rendelés azonosítóját, hogy könnyen azonosítsuk utalását.  Az átutalás megérkezését követően, a megrendelt terméket átadjuk a futárszolgálatnak. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítjük, hogy mikor megy a futár, illetve mikortól tudja átvenni az árut. A csomag átvételekor nem kell fizetni, és elektronikusan küldjük a számlát.

 

Bankszámla vezető bank:

Raiffeisen Bank 

Bankszámlaszám:

12094507-01831715-00100007

 

Készpénz:

Személyes átvétel során a Fecskefészek Otthonom eseményein. Ilyen esetekben a fizetésről nyugtát adunk.

 

Bankkártyás fizetés:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheti, de fizethet így a futárnál is (utánvét). 

A megrendeléskor a  biztonságos bankártyás fizetést az Otp Simple Pay biztosítja. Vásárlás esetén az OTP Simple Pay weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

A SimplePay rendszer üzemeltetője és a SimplePay szolgáltatás nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. A SIMPLEPAY SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK a https://simplepay.hu/vasarlo-aff/ linken kereszül érhetőek el.

 

A futárnál történő bankkártyás fizetésről bővebben a GLS általános szerződési feltételeiben a https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek oldalon tájékozódhat.

 

 

 

A rendelés elkészülte után email-ben küldjük ki az E-számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási költséget (közvetített szolgáltatás).

 

 

 

Könyvünket személyesen is átveheted eseményeinken, illetve a GLS segítségével szállítjuk Hozzád. 



2. Házhozszállítás menete:

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk, amely tartalmazza rendelési adataidat, és csomag nyomon követéséhez szükséges információit.

 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

A csomagot - összeállítását követően - a GLS a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg. Amennyiben a futár nem találja meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket. Ha Ön számára nem megfelelő a szállítás tervezett időpontja, a GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (06-29-88-67-00) kérhet időpont módosítást csomagszáma megadásával.

 

A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.

 

GLS Csomagpontra szállítás:

Vegye át rendelését  az Önnek legmegfelelőbb időpontban! A GLS CsomagPont már több mint 1000 jól megközelíthető, frekventált helyszínen kínál erre lehetőséget. A GLS e-mailben értesíti csomagja beérkezéséről és attól számítva 5 munkanap áll rendelkezésére a csomagja átvételére. A CsomagPontok többsége hosszított akár hétvégi nyitvatartással és bankkártyás fizetési lehetőséggel is várja. Az egyes CsomagPontok nyitvartási illetve fizetési lehetőségeire vonatkozó pontos információkért látogasson el a GLS CsomagPont térképes keresőbe.

 

A szállítást elindulásáról emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel erre hivatkozva az ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni. Amint megérkezik a választott Csomagpontra a csomagja, ismét kap egy értesítést emailban illetve sms-ben (ha adott meg mobilszámot). Innentől kezdve 5 munkanap áll rendelkezésére az átvételre. A 6. napon automatikusan visszafordítják a csomagot és azt csak normál szállítási költségért tudjuk újra elindítani. Kérjük figyeljen az 5 napos átvételre! A Csomagpontok egy része rendelkezik bankkártya elfogadó terminállal, de nem mind! Ha ez szükséges előzetesen érdeklődjön a választott átvevőpontnál.

 

Csomag újrakézbesítés:

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

 

Térképes GLS CsomagPont kereső >>

 

 

Külföldi szállítás GLS futárszolgálattal:

A megrendelt termékek külföldre történő kiszállítására is nyújtunk lehetőséget. Külföldre futárszolgálattal küldjük el a csomagot, melynek ellenértékét csak előre utalással tudja kifizetni. Ha a megrendelés leadásakor külföldi szállítási címet ad meg, akkor kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben, melyben megírja az utalandó összeget. A szállítási költséget a szállítási cím és a csomag súlya is befolyásolja. (Az összeg általában Kb. 4.000-10.000 Ft körül mozog.)

Csomagját az utalás beérkezése után adjuk át kézbesítésre a futárszolgálatnak. 

Kérjük, mindenképpen olyan szállítási címed adjon meg, ahol munkaidőben (8:00 és 17:00 között) tartózkodik! Az átvétel elmulasztása esetén a csomag magyarországi központi irodánkba kerül visszaszállításra. 

 

 

A GLS általános szerződési feltételeiről bővebben a https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek oldalon tájékozódhat.

 

További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a  (06-29) 88-67-00 telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.

 

 

 

3. Szállítási idő:

Igyekszünk a lehető leghamarabb eljuttatni Önhöz a csomagját. 

Hetente kétszer, hétfő délelőtt és szerda délelőtt állítunk össze csomagokat, az addig beérkezett rendelésekből. Rendelés visszaigazolásunkban szereplő árura vonatkozó várható szállítási, és érkezési idő tájékoztató jellegű. A teljesítési határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva 7 munkanap. Az ezen határidőtől való eltérést jelezzük minden esetben e-mailben.

 

 

 

4. Díjszabás:

Csomagolási és házhoz szállítási díj bármely magyarországi címre 27000 Ft vásárlási összegig 2200 Ft, utánvéttel plusz 590 Ft, tehát 2790 Ft az utánvétes szállítás díja.

27000 Ft felett a szállítás INGYENES.

A csomagpontra történő szállítás díja 1600 Ft. Csomagponton is lehetséges utánvétes fizetés (+590 Ft).

 

5. Sérülés esetén:

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződj meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)

Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.

Jegyzőkönyv nélkül a kárt nem tudjuk megtéríteni.

A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük e-mailban juttassa el a Kapcsolatfelvételi linken. A további teendőket utána tudjuk megválaszolni.

 

 

  1. Téves megrendelés:

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a téves leadást követően, e-mailben az szia@fecskefeszekotthonom címen a megrendelést követő 24 óráig jelezze. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék gyártására), a rendelést következmények nélkül lemondhatja.